Montserrat visita
Escoles
Estades - Taller
Itineraris, visites guiades i un concert dels escolans.
Aprofundir en els aspectes que formen el ric patrimoni montserratí —muntanya, monestir, santuari— és possible a través de les estades de tres dies.
  • Educació primària: estades amb activitats educatives i de lleure.
  • Educació secundària: activitats i tallers que s’adapten al currículum per elaborar els crèdits de síntesi.
Muntanya. El primer dia, està dedicat al parc natural. Portem el dinar i fem un itinerari que permet conèixer la formació geològica de la muntanya, el tipus de rocam, la vegetació, la fauna, les llegendes, etc.
Santuari. El segon dia, està dedicat al santuari, i l’alumnat aprèn la història de Montserrat amb una gimcana. També coneixen les pautes de vida de la comunitat benedictina i es visita l’edifici de l’Escolania.
Museu de Montserrat. El tercer dia, està dedicat al Museu de Montserrat, amb tallers a les col·leccions d’Arqueologia de l’Orient Bíblic i Pintura Moderna.
L'allotjament es fa a l’edifici Abat Garriga, annex al monestir i que ha estat reformat recentment.
El preu inclou l’allotjament, dos dies de pensió completa, el material i les monitores de les activitats.
La visita del professorat és gratuïta.
Podeu combinar més d’una activitat.
Disposem de material didàctic.
 
Museu de Montserrat
Horari De dilluns a divendres: de 10h a 17.30h
Capsde setmana i festius: de 10h a 17.45h
Contactar Telèfon: 93 877 77 27
Correu: visitescomentades@larsa-montserrat.com
Sol·liciteu informació Sol·liciteu informació
Enllaç a PDF
 
 
 
Finalitat Social  |  Nota Legal  |  Treballar a Montserrat  |  Mapa web  | Web de l'Abadia  | Castellano  | English
© CRM Montserrat - 08199 Monestir de Montserrat (Barcelona) - Tel. 93 877 77 01 - Fax 93 877 77 24 - informacio@larsa-montserrat.com